واکنش عجیب مدیرعامل استقلال به خداحافظی پژمان منتظری با این تیم

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است این تیم خانه پژمان منتظری است اما به نظر می‌رسد او دنبال هدف دیگری است.

کد مطلب: ۹۱۹۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عجیب مدیرعامل استقلال به خداحافظی پژمان منتظری با این تیم

امیرحسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط استقلال و همچنین صحبت های پژمان منتظری در صفحه اینستاگرامش، وضعیت مهم مربیگری در استقلال و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: آقای فتحی وضعیت مذاکره با سرمربی استقلال به کجا رسید؟

ما در حال مذاکره با گزینه‌هایمان هستیم و همانطور که روز گذشته در سایت باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی کردیم توافق اولیه با گزینه مدنظرمان حاصل شده است. این را هم بگویم تجربیات گذشته برای من یک نوع درس است و می‌خواهم طوری نشود که فردا همین هواداران به من انتقاد کنند و بگویند این چه قراردادی بود که شما با مربی بستید. طرفداران تیم استقلال و عاشقان واقعی این تیم بدانند مدیران باشگاه شبانه‌روز در حال تلاش هستند و آنها باید زمان بدهند تا کارمان را پیش ببریم همینجا می‌گویم کسی در باشگاه استقلال بیکار نیست و ما مرتب در حال رایزنی و موارد مختلف و پیگیری موضوع سرمربی برای استقلال هستیم.

فارس: یعنی طرفداران استقلال مطمئن باشند که شما برای جذب مربی مشکلی ندارید؟

مطمئن باشید که این اتفاق می‌افتد. ما در فضای عاقلانه باید این کار را انجام بدهیم و مطمئن باشید که کار را به خوبی پیش می‌بریم.

فارس: امروز پژمان منتظری در پست اینستاگرامی اشاره کرد که مسئولان باشگاه با او تماس نگرفته‌اند و به نوعی اعلام کرد که مسئولان باشگاه او را نمی‌خواهند. واکنش شما چیست؟

ما چند روزی بیشتر نیست مذاکراتمان را با برخی از بازیکنان شروع کرده‌ایم. ابتدا با علی کریمی ووریا غفوری صحبت کردیم و سپس با چند نفر دیگر. اما من یک سؤال از شما دارم. مگر غیر از این است که پژمان منتظری یکی از بازیکنان بزرگ ما محسوب می‌شود؟ مگر غیر این است که او خودش را استقلالی می‌داند؟ آیا من با رحمتی و بازیکنان دیگر تماس گرفته‌ام؟ استقلال خانه امثال پژمان منتظری است و نیازی به تماس گرفتن با آنها نیست. سال‌های گذشته هم همین شکل بوده که مسئولان باشگاه ابتدا با بازیکنان جوانتر تماس می‌گیرند و این دلیل نمی‌شود که ما بگوییم پژمان منتظری را نخواسته‌ایم. آیا حرف من اشتباه است؟ نکته دوم.

فارس: بفرمایید.

فرهاد مجیدی در اولین جلسه بعداز بازگشت ما از سفر با من صحبت کرد. مجیدی بعد از جلسه با منتظری تماس گرفت مگر غیر این است که فرهاد مجیدی از طرف باشگاه استقلال به منتظری زنگ زده است.روزبه چشمی هم چنین شرایطی دارد و یکی از بازیکنان قدیمی استقلال محسوب می‌شود تازه او خودش پیغام داد در حال جدایی از استقلال است و به دنبال جانشین برای او باشند تا باشگاه به مشکل نخورد وقتی من با هیچکدام از این نفرات صحبت نکرده‌ام معنی‌اش چیست؟ من ابتدا باید به دنبال امور انتخاب سرمربی باشم و نمی‌شود همه کارها را با هم انجام داد همین طور گفتم اینجا خانه منتظری است اما به نظر می‌رسد او دنبال هدفی دیگر است وگرنه صحبت‌های او معنی دیگری نمی‌دهد.

فارس: وضعیت علی کریمی و ووریا غفوری چه شد؟

با این بازیکنان هم مذاکره شده است ما با این نفرات حرف زده‌ایم و فرهاد مجیدی هم با آنها صحبت کرده‌ است. همانطور که گفتم شبانه روز در حال کار هستیم و آن طور که بعضی‌ها فکر می‌کنند ما بیکار نیستیم.

فارس: ظاهراً طی چند روز گذشته به پیج همسر استرا ماچونی پیام‌هایی زده‌اند که مشکلاتی را ایجاد کرده است آیا این مسئله در کار شما خلل وارد نکرده است؟

قطعاً این کار بی‌تأثیر نبوده اما این کارها به هواداران استقلال برنمی‌گردد. اینها کار کسانی است که با این نظام مشکل دارند. از صفحاتی که این کار را کردند از طریق واحد حقوقی باشگاه شکایت کرده‌ایم چون به حیثیت کشور لطمه وارد شده است.

فارس: تکلیف شفر و دستیارانش چه شد؟

با شفر هم در حال مذاکره هستیم او در تهران حضور دارد و طی روزهای آینده با وی سر میز مذاکره خواهیم نشست تا تکلیف وی هم مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار