در پی صدور اطلاعیه تعویق در شروع ساعت کاری فرهنگیان اهل سنت:

تشکر امامان جمعه شرق و نماینده مردم غرب گلستان از وزیر آموزش‌وپرورش

گرگان (پانا) _ امامان جمعه شرق و نماینده مردم غرب گلستان از وزیر آموزش و پرورش بابت اقدام وحدت بخش و صدور اطلاعیه تعویق در شروع ساعت کاری فرهنگیان اهل سنت در 27 ماه مبارک رمضان تشکر و قدر دانی کردند.

کد مطلب: ۹۱۹۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکر امامان جمعه شرق و نماینده مردم غرب گلستان از وزیر آموزش‌وپرورش

امامان و خطیبان جمعه شهرستان مرزی مراوه تپه از تصمیم سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در خصوص مراعات حال دانش آموزان و شروع کار فرهنگیان اهل تسنن با دو ساعت تاخیر در 27 ماه مبارک رمضان، تقدیر و تشکر نموده و از این تصمیم وحدت آفرین که باعث خوشحالی روزه داران قرار گرفت، ابراز خرسندی نمودند.

حاج خوجه دوردی آخوند غراوی امام جمعه شهرستان مراوه تپه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: بحمدالله در کشور ما در سایه ولایت فقیه و حضور نیروهای ارزشی در وزارت آموزش و رورش شاهد وحدت، همدلی و تربیت نسلی مومن و انقلابی هستیم که تصمیم وحدت آفرین در جهت تقویت باورهای دینی را اتخاذ می نمایند.

لازم به توضیح است، امامان جمعه شهرستان های آزادشهر، مراوه تپه، شهرگلیداغ و روستای چنارلی و خطیب نماز جمعه روستای کریم ایشان در جمع نمازگزاران و روزه داران از وزیر آموزش و تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است رامین نورقلی‌پور، نماینده مردم شریف غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از وزیر آموزش و پرورش به جهت احترام به عقاید اهل سنت و تعویق ساعت کاری فرهنگیان اهل سنت کشور در روز ۲۷ رمضان تشکر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
از جناب آقای دکتر بطحایی، وزیر محترم آموزش و پرورش به سبب تدبیر در تعویق دو ساعته شروع کار فرهنگیان اهل سنت کشور در روز ٢٧ ماه رمضان و تغییر در زمان امتحانات داخلی این روز در مناطق اهل‌سنت، تشکر خالصانه خود را ابراز می‌دارم.

از پیگیری‌های مجدانه جناب آقای گوهری‌راد، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان گلستان نیز در رابطه با این موضوع تشکر می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار