آیت‌الله عبادی : توجه به قرآن یکی از راههای مقابله با دشمن است

خوسف (پانا)- مردم شهرستان خوسف در بیست و هفتمین شب ماه مبارک رمضان در محفل ۳۰ شب با قرآن شهرستان خوسف میزبان نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان استانی بودند.

کد مطلب: ۹۱۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله عبادی :  توجه به قرآن یکی از راههای مقابله با دشمن است

آیت‌الله سید علیرضا عبادی،نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، در محفل معنوی ۳۰ شب با قرآن کریم در بوستان مهر شهر خوسف با تقدیر از امام جمعه ، مردم و مسئولان برگزاری این مراسم گفت: یکی از راههای مقابله با دشمن و از بین بردن نقشه های آنها توجه به قرآن ، گنج ها و منابع وحیانی است که ۱۴۰۰ سال قبل در اختیار مسلمانان قرار گرفته و چراغ راه همه ماست که باید از آنها درست استفاده شود و طرح قرآنی شهرستان خوسف یکی از برنامه های معنوی خوبی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و ساعتی را در محضر قرآن هستند.


عبادی با اشاره به آیات قرآن در تشریح دین و صراط مستقیم الهی گفت: خداوند در قرآن از ما انسان ها می خواهد تا در راه مستقیم الهی حرکت کنیم اما متاسفانه انسان موجودی است که وقتی از هوای نفس خود پیروی کند و در راه شیطان قدم بردارد ، از این راه منحرف و دور می شود .


او در مورد انسان هایی که از شیطان پیروی می کنند ، افزود: بعضی انسان ها با سرگرمی و ابزارهای مختلف ، مواد مخدر ، منکرات و... خود را به کارهای بیهوده و باطل مشغول می کنند و دیگران را نیز به سوی خود می کشند ولی انسانی که در راه خدا قدم بر می دارد با ایمان ، شادی را کسب می کند.


عبادی با اشاره به تهاجم فرهنگی علیه کشور و ملت ما افزود: امروز در تهاجم فرهنگی و استکباری هستیم و برای ما برنامه های ۲۰۳۰ ، طرح های مختلف و دام هایی پهن می کنند و دانه می ریزند ، از پشت با تیغ تیز و با دست چدنی ما را مورد هجمه قرار می دهند که باید حواسمان باشد.


نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: امروز دشمن برای تغییر فرهنگ مردم رقص ، موسیقی غربی و غناء را به اسم آزادی ترویج می کند این همان دام و دانه ای است که دشمن پهن کرده ، اینها آزادی نیست بلکه سلب آزادی است .


او با قدردانی از حضور همه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل و 15 خرداد با دعوت همه مردم به شرکت در این مراسم گفت: سالگرد امام تولد جدید امام بود و آثار امام هست تا زمانی که جهان آماده برای ظهور آقا امام زمان (عج) شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار