تشکر امامان جمعه شرق و نماینده مردم غرب گلستان از وزیر آموزش‌ و پرورش

تهران (پانا) - امامان جمعه شرق گلستان و نماینده مردم غرب این استان از وزیر آموزش‌ و پرورش بابت اقدام وحدت‌بخش و صدور اطلاعیه تعویق در شروع ساعت کاری فرهنگیان اهل سنت در روز 27 ماه مبارک رمضان تشکر و قدردانی کردند.

کد مطلب: ۹۱۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکر امامان جمعه شرق و نماینده مردم غرب گلستان از وزیر آموزش‌ و پرورش

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌ و پرورش، امامان و خطیبان جمعه شهرستان مرزی مراوه‌تپه از تصمیم سید محمد بطحایی، وزیر آموزش‌ و پرورش درباره مراعات حال دانش‌آموزان و شروع کار فرهنگیان اهل تسنن با دو ساعت تأخیر در روز 27 ماه مبارک رمضان، تشکر و از این تصمیم وحدت‌آفرین که باعث خوشحالی روزه‌داران قرار گرفت، ابراز خرسندی کردند.

حاج خوجه دوردی آخوند غراوی، امام‌جمعه شهرستان مراوه‌تپه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: «بحمدالله در کشور ما در سایه ولایت‌فقیه و حضور نیروهای ارزشی در وزارت آموزش‌ و پرورش شاهد وحدت، همدلی و تربیت نسلی مؤمن و انقلابی هستیم که تصمیم وحدت‌آفرین در جهت تقویت باورهای دینی را اتخاذ می‌کنند.»

همچنین امامان جمعه شهرستان‌های آزادشهر، شهرگلیداغ و روستای چنارلی و خطیب نماز جمعه روستای کریم ایشان در جمع نمازگزاران و روزه‌داران از وزیر آموزش و تقدیر و تشکر کردند.

رامین نورقلی‌پور، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از وزیر آموزش‌ و پرورش به دلیل احترام به عقاید اهل سنت و تعویق ساعت کاری فرهنگیان اهل سنت کشور در روز ۲۷رمضان تشکر کرد.

با توجه به اعتقاد اهل سنت در مورد احتمال اتفاق شب قدر در شب 27 ماه رمضان، وزارت آموزش‌ و پرورش در اطلاعیه‌ای تعویق دوساعته شروع کار فرهنگیان اهل سنت کشور در روز ٢٧ ماه رمضان و همچنین تغییر در زمان امتحانات داخلی دانش آموزان در این روز در مناطق اهل سنت را صادر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار