بنیاد علوی در گرمی مغان کتابخانه عمومی می سازد

اردبیل (پانا) - مدیرکل کتابخانه های عمومی اردبیل گفت: اولین کتابخانه عمومی مستقل گرمی مغان با مشارکت بنیاد علوی و اداره کل مسکن و شهرسازی استان احداث می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد علوی در گرمی مغان کتابخانه عمومی می سازد

رباب عزیزخانی در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل افزود: تفاهمنامه همکاری بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد علوی برای ساخت کتابخانه در مناطق مختلف کشور امضا شده و در این تفاهمنامه شهر گرمی نیز در اولویت ساخت کتابخانه عمومی قرار گرفته است .

او با اشاره به عدم اختصاص زمین مناسب برای ساخت کتابخانه در طول سالیان گذشته خواستار اختصاص زمین مناسب برای این منظور شد .

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین با بیان اینکه کتابخانه مرکزی بیله سوار با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی توسط مسکن و شهر سازی در حال تکمیل است، اظهارامیدواری کرد با اختصاص اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز در سال جاری مورد بهره برداری قرار بگیرد .

عزیزخانی گفت: تعداد کتابخانه های فعال استان از هشت باب در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم اکنون با ۱۰ برابر رشد به ۷۷ باب رسیده است .

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست در خصوص اختصاص زمین مناسب برای ساخت کتابخانه عمومی در شهرستان گرمی قول مساعد داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح کتابخانه مرکزی بیله سوار اختصاص خواهد یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار