پیوستن هزار حامی اردبیلی به طرح اکرام ایتام و محسنین در جشن رمضان

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت: هزار حامی در ماه مبارک رمضان حمایت از فرزندان خانوار تحت حمایت را برعهده گرفته‌اند.

کد مطلب: ۹۱۹۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن هزار حامی اردبیلی به طرح اکرام ایتام و محسنین در جشن رمضان

صفر توحیدی با اعلام اینکه تاکنون هزار حامی در ماه مبارک رمضان به طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوسته‌اند، گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب شبکه استانی صداوسیما در نمایشگاه و بازارچه رمضان، همچنان خیران اردبیلی با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان درصدد ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین هستند تا بدین طریق بخش قابل توجهی از مشکلات کودکان و نوجوانان تحت حمایت برطرف شود .

او با اشاره به اینکه شاهد حضور پرشور نیکوکاران اردبیلی در تمامی روز‌های ماه مبارک رمضان برای یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین بودیم، بیان کرد: به خصوص در شب‌های قدر شاهد بیشترین حامی‌یابی در سطح استان اردبیل بودیم که امیدواریم با پیوستن این حامیان، مددجویان تحت حمایت دغدغه‌ای نسبت به آینده خود نداشته باشند .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه ۳۰ پایگاه برای ثبت‌نام از خیران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سطح استان اردبیل تدارک دیده شده است، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان پایگاه‌های کمیته امداد برای جذب حامیان مستقر خواهند بود که مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به آن حمایت خود را از کودکان تحت حمایت اعلام کنند .

توحیدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۳۰۰ حامی حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را برعهده دارند، گفت: حامیان نیکوکار در کنار کمک‌های نقدی ماهیانه، از طریق رفع مشکلات تحصیلی، تهیه لوازم تحریر، پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، درمان و کمک‌های فرهنگی می‌کوشند تا بخشی از مشکلات مهم فرزندان معنوی خود را برطرف کنند .

او با اعلام اینکه ۱۸۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: ۳۲۰۰ فرزند مشمول طرح محسنین نیز چشم‌انتظار کمک‌های حامیان برای ادامه تحصیل و رفع نیاز‌های اساسی زندگی هستند .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به پویش حمایت از ایتام و محسنین استان اردبیل، افزود: مردم نوعدوست استان اردبیل برای پیوستن به این پویش می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ به حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین بپردازند .

توحیدی با بیان اینکه استقبال مناسبی از پویش حمایت از ایتام و محسنین این استان صورت گرفته است، گفت: این پویش با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، افزایش حس مسئولیت‌پذیری در قشر‌های مختلف جامعه و یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین راه‌اندازی شده است تا وضعیت تحصیلی، معیشتی و درمانی آن‌ها را بهبود بخشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار