فرماندار بندرعباس خبر داد: خرید ملخ از روستاییان هر کیلو 8 هزار تومان

تهران (پانا) ـ خرید تضمینی ملخ‌زنده از روستائیان هر کیلو ٨ هزار تومان اتفاقی است که هم اکنون برخلاف تصورات در بندرعباس در حال وقوع است.

کد مطلب: ۹۱۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بندرعباس خبر داد: خرید ملخ از روستاییان هر کیلو 8 هزار تومان

به‌گزارش مهر، فرماندار بندرعباس عصر شنبه در جلسه مدیریت‌ بحران شهرستان بندرعباس گفت: حسب‌دستور استاندار محترم و برابر هماهنگی انجام‌شده با مدیرکل جهادکشاورزی استان، از امروز شنبه مورخ ۱۱ خرداد ۹۸ هر فرد روستایی می‌تواند به‌ ازای تحویل هر کیلوگرم ملخ‌زنده مبلغ ٨ هزار تومان از دهیار روستای مربوطه دریافت کند و دهیاران نیز ملخ‌های خریداری‌شده را پس از جمع‌آوری در پایان هرروز به بخشداران تحویل نمایند و به‌ازای هر کیلوگرم ٩ هزار تومان دریافت کنند.

عزیزالله کناری عنوان کرد:بخشداران مسئول مبارزه با ملخ در بخش مربوطه هستند. دهیاران باید در این‌زمینه اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح‌منطقه خود انجام دهند.دهیاران از طریق نیروهای‌مردمی محیط را رصد کنند و به‌صورت آنی به بخشداران اطلاع دهند. جهادکشاورزی با نظر بخشداران ظرف مدت ۲ روز تمامی دهیاران را آموزش دهد.

فرماندار بندرعباس همچنین بیان کرد:شوراهای بخش به‌عنوان نیروهای تشویق‌کننده مردم در زمینه مبارزه با ملخ در خط‌مقدم قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار