آزمون قرآن ویژه 180 داوطلب پذیرفته شده در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه برگزار شد

کرمان(پانا) - معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان از رشد چشمگیر فعالیت های فرهنگی در دادگستری استان کرمان خبر داد .

کد مطلب: ۹۱۹۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آزمون قرآن ویژه 180 داوطلب پذیرفته شده در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه  برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی در شورای فرهنگی دادگستری کرمان اظهار داشت: طی هفته های گذشته توسط معاونت فرهنگی آزمون قرآن ویژه داوطلبین پذیرفته شده در آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری استان کرمان به صورت فردی و شفاهی برای بیش از 180نفر برگزار شده است.

این مقام قضائی به برنامه های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:خوشبختانه مراسم جمع خوانی قرآن کریم همه روزه از ساعت هفت صبح در دادگستری کل ومجتمع قضایی 22 بهمن و اکثرحوزه های قضایی استان درحال برگزاری است و با استقبال چشمگیر کارکنان مواجه شده است.

وی ادامه داد: در شوراهای حل ختلاف استان نیز مراسم جمع خوانی قران کریم در ساختمان شهید فولادی با حضور قاریان و کارکنان شورای حل اختلاف قبل از شروع ساعت اداری برگزار می شود.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه تمام سعی معاونت فرهنگی بر این است که اجرای برنامه های فرهنگی خللی به انجام امور اداری و اوقات رسیدگی دادگاه ها ایجاد نکند،افزود:یکی از اولویت های مهم دستگاه قضائی موضوع جلب رضایتمندی عمومی مراجعان از سیستم قضائی است.

یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این جلسه،گفت: ضرورت دارد معاونت فرهنگی از ظرفیت نهاد های فرهنگی از جمله حوزه های علمیه، دانشگاه ها به خصوص در رشته های حقوقی، کانون وکلا وکارشناسان و ... در زمینه ارتقاء سطح فرهنگ حقوقی استفاده نماید.

در پایان جلسه آقای دکترموحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن بیان نواقص و برآورده نشدن انتظارات از اقدامات انجام شده از زحمات معاونت فرهنگی طی سال گذشته قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار