بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی

بیش از ۳۱ هزار دانش آموز آذربایجان شرقی امتحان نهایی می دهند

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در راستای کیفیت بخشی بهتر بر وضعیت آموزشی از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی استان که بیش از 31هزار دانش آموز شرکت کننده استانی دارد، بازدید کرد .

کد مطلب: ۹۱۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی

جعفر پاشایی در این بازدید ضمن تشکر از کلیه عوامل برگزاری امتحانات، روند برگزاری امتحانات را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد: « تمام تلاش همکاران این است که امتحانات در کمال آرامش برگزار شود و دانش آموزان بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی در جلسات امتحان حضور یابند».

پاشایی در بازدید از مدارس عفتیه و شهید مسافری ناحیه 4 تبریز بر نظارت بالینی و میدانی از حوزه های امتحانی تاکید و افزود: « رسالت دستگاه تعلیم وتربیت برگزاری امتحانات در کمال آرامش، امنیت و صحت است».

وی گفت : «در خرداد امسال امتحانات نهایی در 172حوزه در حال برگزاری است که 11 حوزه تصحیح برای استان در نظر گرفته شده است».

به گفته ی پاشایی از 31 هزار و 948 دانش آموز شرکت کننده در امتحانات نهایی 16 هزار و 418 دانش آموز دختر و 15هزار و 530 دانش آموز پسر در رشته های نظری و فنی حرفه ای امتحان خواهند داد.

گفتنی است در جریان این بازدید نحوه برگزاری امتحانات،امکانات موجود حوزه ها،حوزه های تکثیر و تصحیح امتحانات ،نحوه توزیع سئوالات و پیشنهادات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار