همزمان با روز جهانی قدس

راهپیمایی روز قدس در بهاباد برگزار شد

بهاباد ( پانا ) _ در آخرین جمعه رمضان المبارک، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم همیشه در صحنه بهاباد، از محل پایگاه انقلاب مسجد انقلاب بهاباد آغاز و تا مسجد جامع این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس در بهاباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، مردم روزه‌دار بهاباد با حضور پرشور خود و در صفوف به هم فشرده انزجارشان را از رژیم صهیونیستی اسرائیل فریاد زدند. قشرهای مختلف مردم با وجود گرمای هوا درحالی که تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدس شریف و دست نوشته هایی با مضامین حمایت از فلسطین را در دست داشتند با سردادن شعارهایی خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند. راهپیمایان قدس در بهاباد شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مومنین است و ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم را سردادند و نامشروع بودن رژیم جعلی اسرائیل را بار دیگر محکوم کردندبرپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت مقاومت مردم فلسطین و قدس شریف از جمله برنامه های جانبی در مسیر راهپیمایی روز قدس در بهابد بود. در پایان راهپیمایی وحدت بخش روز قدس قطعنامه راهپیمائی قرائت شد که شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر مهر تائید بر آن گذاشتند. محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس، لزوم تقویت وحدت کشورهای اسلامی در قبال کشتار وحشیانه اسرائیل در نوار غزه، تاکید بر پایان محاصره فلسطینیان و محکومیت سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای منطقه در برابر جنایات اسرائیل از بندهای این قطعنامه بود.

دراین راهپیمائی فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان ادارات و نهادها ، خانواده های معظم شاهد ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم پیر و جوان خرد وکلان در این راهپیمائی با شکوه حضوری حماسی خلق کردند و به معامله قرن نه گفتند .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار