حضور وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی روز جهانی قدس

بطحایی: رژیم اسرائیل و سیاست‌هایش رو به اضمحلال است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی روز جهانی قدس

سیدمحمد بطحایی، صبج امروز به خیل عظیم مردم تهران در مراسم راهپیمایی روز قدس که با شعار «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» و به صورت همزمان در 950 شهر جمهوری اسلامی در حال برگزاری است، پیوست.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این راهپیمایی در جمع خبرنگاران به آثار این حرکت عظیم اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمدن مردم به این راهپیمایی وظیفه ملی، دینی و سیاسی است.

بطحایی تاکید کرد: شکی نیست ورود استکبار برای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به شکست و فناست.

او با بیان اینکه جریان جهانی نشان می‌دهد که رژیم اسرائیل و سیاست‌هایش رو به اضمحلال است، افزود: می‌بینیم جوامعی که قبلاً بی‌تفاوت بودند، در حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته‌اند. آنها چه به صورت راهپیمایی روز قدس و چه با کمک‌هایی که از نهضت‌های آزادی بخش فلسطین انجام می‌دهند، به حمایت از مردم فلسطین بلند شده‌اند.

بطحایی ادامه داد: بخش عمده‌ای از آثار این راهپیمایی برای مردم است تا به حمایت از مسلمانانی که تحت ظلم قرار گرفته‌اند، بپردازند که آثار فردی آن در کنار آثار اجتماعی حائز اهمیت است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به سوالی درباره رسیدگی به وضع دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده هم گفت: با مشارکت همه استان‌ها و خیران مدرسه‌ساز که برای ساخت مدرسه سنگ‌تمام گذاشتند، همچنین حمایت‌های دولت، امیدواریم که دانش‌آموزان این مناطق از مهر امسال در کلاس‌های درس مرمت یا بازسازی‌شده خود حاضر شوند. گام‌های خوبی برای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برداشته شده است و امکان تحصیل را برای دانش‌آموزان این مناطق آماده کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار