برگزاری انتخابات تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی استان همدان

همدان (پانا) - اولین جلسه کمیسیون تخصصی تشکل‌های اقتصادی و تسهیل کسب و کار اتاق همدان با ریاست علی اصغر زبردست رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان و با حضور تعدادی از اعضای هیأت نمایندگان اتاق همدان و اعضای کمیسیون در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان برگزار شد.اتاق

کد مطلب: ۹۱۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی استان همدان

در این جلسه که انتخابات جدید کمیسیون تشکل های اقتصادی و تسهیل کسب و کار نیز برگزار شد آقایان ناصر قنبری به عنوان رئیس کمیسیون، محمدرضا ابراهیمی و حسین رستمی به عنوان نایب رییس اول و دوم و پرویز رسولی به عنوان دبیر کمیسیون با اخذ بالاترین رأی انتخاب و معرفی شدند.
در این رأی گیری سه کمیته در قالب کمیته های ساماندهی و توسعه تشکل ها، کمیته پایش و بهبود کسب و کار و همچنین کمیته بهداشت و سلامت کسب و کار معرفی و تصویب شد.
در ابتدای جلسه زبردست ضمن تشکر از عملکرد هیأت رئیسه کمیسیون در دوره قبل گفت: کمیسیون تشکل‌ها در ایجاد یک ارتباط و تعامل مثبت و سازنده بین تشکل‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بسیار تأثیر گذار است.
رییس اتاق همدان خواستار " تسهیل فضای کسب و کار از طریق ایفای نقش مؤثرتر تشکل‌ها در استان" شد.
او خاطرنشان کرد: توسعه نقش آفرینی تشکل‌های اقتصادی اتاق از طریق مشارکت فعال‌تر آن‌ها در اتاق و کمیسیون‌های مختلف امکان پذیر است.
در ادامه آئین نامه کمیسیون‌ها که توسط هیأت رئیسه اتاق تأیید شده است توسط مسعود عبدالملکی مسئول دبیرخانه کمیسیون‌های اتاق همدان قرائت شد.
و در پایان جلسه حمید بادامی نجات نایب رییس شورای شهر همدان اظهار داشت: اولویت فعالیت کمیسیون باید حل مسائل و مشکلات کسب و کار باشد.
بادامی نجات با بیان این که طرح بسته حمایتی از تولیدکنندگان در سال جدید ارائه خواهد شد، افزود: درصورتی که فعالین اقتصادی، پیشنهادی در این خصوص داشته باشند می‌توانند اعلام کنند.
او همچنین از فعالیت فرهنگ سرای ولایت در حوزه رونق کسب و کار خبر داد و گفت: فعالیت این فرهنگ سرا با هدف توانمندسازی حاشیه شهر انجام می شود و از حمایت های شهرداری، اداره کار، بهزیستی و مابقی ادارات برخوردار است.
سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار