بیانیه بسیج دانش آموزی استان بوشهر بمناسبت روز جهانی قدس

بوشهر(پانا)_بسیج دانش آموزی استان بوشهر با انتشار بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه بسیج دانش آموزی استان بوشهر بمناسبت روز جهانی قدس


بیانیه بسیج دانش آموزی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس :

باگذشت40سال از ابتکار راهبردی و دوراندیشی پیامبر گونه امام مستضعفان و پابرهنگان خمینی کبیر(ره) درنامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روزجهان یقدس»، ظرفیت‌هاو انرژی درونی جهان اسلام متراکم‌تر و قدرتمندتر ازهمیشه رژیم جلاد و کودک‌ کش صهیونیستی را در مخمصه و تنگنای استراتژیک قرارداده است به گونه‌ای که تلاش‌های شبکه سلطه و صهیونیست به رغم سرمایه‌گذاری فراوان در مقابله با این خیرش بزرگ جهانی و ضدصهیونیستی طرفین بسته است.

آرمان آزادی قدس شریف ورهایی ملت مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و جنایت غاصب ان صهیونیست در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی و راهبردجهانی‌ سازی برائت از نظام سلطه و صهیونیست در روزجهانی قدس گسترش بین المللی یافته و امروز جبهه مقاومت ضد صهیونیستی در منطقه را به جبهه ای شکست‌ ناپذیر و به مشت آهنین امت اسلامی برابر جریان سازش با رژیم جلاد و جعلی صهونیستی تبدیل کرده است.

اکنون پس از شکست های متوالی رژیم صهیونیستی در جبهه های مختلف از محور مقاومت ، این بار دولت منفور آمریکا در سیاست شیطانی جدید خود که آن را معامله قرن نامیده است به دنبال سلطه کامل بر منطقه و کشورهای مسلمان و نیز فراموشی فلسطین و حق مالکیت و حاکمیت فلسطینیان بر اراضی اشغالی است. ولی به کوری چشم آمریکا و اسرائیل با اتحاد و همدلی ملت های اسلامی ، این طرح مثل دیگر طرح های شیطانی شکست خواهد خورد و هرگز مسئله فلسطین از یادها نخواهد رفت و تا روز زوال رژیم صهیونیستی به عنوان مسئله و دغدغه اصلی ملت های آزاده جهان باقی خواهد ماند .

ما دانش آموزآن بسیجی استان بوشهر نیز جنایات رژیم صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز در روز جمعه همگام با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و از آحاد امت خداجوی و روزه دار دعوت می نماییم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی بیاندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار