رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

غرق شدن 3 دانش آموز در منطقه دشتیاری در محیط آموزشی نبوده است

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: موضوع غرق شدن 3 دختر معصوم در منطقه دشتیاری به هیچ عنوان به آموزش و پرورش استان و آن منطقه ارتباطی نداشته است.

کد مطلب: ۹۱۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
غرق شدن 3 دانش آموز در منطقه دشتیاری در محیط آموزشی نبوده است

مرادی با اظهار تاسف از این حادثه دلخراش اظهار کرد: این سه دختر معصوم با نامهای منیره خدمتی و مریم خدمتی فرزند واحد و یسرا دلشب فرزند ناصر از اهالی روستای کمو بازار یا ولی محمد بازار بودند که برای برداشت آب به داخل "هوتگ" (گودال حفر شده برای ذخیره آبهای باران به منظور استفاده مردم و احشام) رفته و متاسفانه غرق شدند.

او ادامه داد: از این سه دختر معصوم دو نفر آنان 9 ساله و یک نفر آنها هم 10 ساله هستند که در سال تحصیلی جاری در پایه های تحصیلی دوم و سوم ابتدایی مشغول به تحصیل بوده ان.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان تصریح کرد: از آن جایی که فعالیت مدارس ابتدایی در استانهای گرمسیر تا 31 اردیبهشت است و پس از آن نیز دانش آموزان در تعطیلی به سر می برند لذا با عنایت به تاریخ و مکان حادثه، موضوع به هیچ عنوان به محیط مدرسه و آموزش و پرورش ارتباطی ندارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان ضمن اظهار تاسف و تاثر از فقدان این فرشته های آسمانی، برای آنان ازدرگاه باریتعالی غفران الهی و برای خانواده های آنان صبر و شکیبایی مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار