دستگیری سارق کیف قاپ در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارق کیف قاپ در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق کیف قاپ در قم

سرهنگ" مراد حسین جعفریان" اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در حوزه "پردیسان" قم و همچنین یک فقره سرقت کیف قاپی دیگر نیز در جاده "مرجعیت"، موجب شد تا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 22 پردیسان قم قرار گیرد.
وی افزود: ماموران پس از رسیدن به صحنه جرم پی بردند راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید یک خانم را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده که 2 نفر نیز که در محل حادثه بودند قصد کمک به وی را داشتند اما راننده پراید بلافاصله از محل متواری می شود.
سرهنگ جعفریان ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی مشخص شد وی در یکی از خیابان های سطح شهر سوار خودروی " پراید 111 " شده و در طول مسیر متوجه نیت شوم راننده می شود و بلافاصله خود را از خودروی موصوف به بیرون پرتاب می کند ولی کیف خود را که حاوی مدارکی از قبیل کارت های بانکی، کارت ملی و یک گوشی بوده در داخل خودرو جا گذاشته و به دلیل تاریکی شب قادر به خواندن پلاک خودرو نشده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق بصورت جدی در دستور کار ماموران قرار گرفت تا اینکه طی یکسری اقدامات پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جعفریان بیان داشت: در بازجویی به عمل آمده متهم اعتراف کرد با همکاری برادر خود اموال سرقتی را داخل مغازه اش نگهداری کرده که ماموران به محل مذکور اعزام و اموال سرقتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار