کمیته هوشمندسازی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی: آموزش و توانمندسازی مدیران مدارس نسبت به هوشمندسازی در دستور کار است

تبریز ( پانا ) - کمیته هوشمندسازی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صبح امروز در دفتر معاون آموزش متوسطه استان برگزار شد که بر آموزش تخصصی و توجیهی مدیران مدارس و عوامل ذی ربط در خصوص هوشمندسازی و استفاده از سامانه تاکید شد.

کد مطلب: ۹۱۸۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کمیته هوشمندسازی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

عاشور اکرمی در این جلسه ضمن تاکید بر استفاده از تکنولوژی های به روز در آموزش، افزود: « به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی، امری ضروری است که رضایت مندی را در پی خواهد داشت»

وی به استفاده معلمان و مدیران از اتوماسیون اداری تاکید داشت و فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای این مهم برای تبادل اطلاعات صحیح و هوشمند را خواستار شد.

معاون آموزش متوسطه استان بر تسریع اقدامات برای رشد هوشمندسازی در مدارس، فعال سازی کتابخانه دیجیتال، دفتر نمره هوشمند، فرهنگ سازی استفاده از تکالیف هوشمند ، توسعه تولید محتوای الکترونیکی توسط معلمان، آموزش مدیران و عوامل ذی ربط در استفاده از سامانه و هوشمندسازی سرویس مدارس را در دستور کار جلسه قرار داد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه گزارشی از پایش مشارکت مدارس در هوشمندسازی مدارس توسط رئیس اداره گروه های آموزشی متوسطه ارائه گردید که بعد از تحلیل و بررسی، دستورات لازم برای بهبود وضعیت اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار