کسب مقام دوم کشوری توسط دانش آموز جمی

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: فاطمه ارجمند دانش آموز مدرسه نمونه دولتی ریحانه النبی شهرستان جم رتبه دوم کشوری پرسش مهر در رشته سخنوری کسب کرد .

کد مطلب: ۹۱۸۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام دوم کشوری توسط دانش آموز جمی

خلیل نیکخواه با ابراز خرسندی از کسب این موفقیت،اظهار داشت: دانش آموز فاطمه ارجمند از دبیرستان نمونه دولتی ریحانه النبی این شهرستان با شرکت در نوزدهمین دوره از پرسش مهر ریاست جمهوری، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته سخنوری شد.

وی بیان کرد: در اول مهر ماه طرح پرسش مهر دانش آموزی توسط رییس جمهور بیان می شود و دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالبهای مختلف به پاسخ‌‎دهی به این پرسش اقدام می کنند.

مدیر آموزش و پرورش جم، افزود: پس از طرح پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع "... فکر می کنید چه مهارت هایی برای زندگیتان مهم تر است" با اطلاع رسانی و تبلیغات لازم زمینه حضور حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان را در این جشنواره فراهم گردید.

نیکخواه، ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی، آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، از اهداف پرسش مهر دانش آموزان دانست.

وی تصریح کرد: در مرحله شهرستانی تعداد 311 اثر به دبیرخانه این جشنواره در مدیریت ارسال گردید که تعداد 63 اثر برگزیده به مرحله استانی راه پیدا کرد.

نیکخواه با اشاره به کسب مقام دوم کشوری این مسابقات، گفت: آثار دانش آموزان منتخب به دبیرخانه کشوری ارسال گردید و پس از بررسی توسط داوران، فاطمه ارجمند دانش آموز پایه یازدهم مدرسه ریحانه النبی شهر جم موفق به کسب رتبه دوم کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری در رشته سخنوری شد.

گفتنی است پیش از این نیز تعداد 34 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان جم با شرکت در نوزدهمین دوره از طرح پرسش مهر ریاست‌جمهوری موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار