افتخار آفرینی دانش آموزان ابرکوهی در دهمین المپیاد علوم و فناوری نانو

یزد (پانا) - دانش‌آموزان پژوهشسرای شهید میربقایی شهرستان ابرکوه در بین کلیه شهرهای استان بالاترین میزان قبولی را به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۹۱۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزان ابرکوهی در دهمین المپیاد علوم و فناوری نانو

در دهمین دوره از المپیاد نانو دانش‌آموزان پژوهشسرای شهید میربقایی شهرستان ابرکوه در بین کلیه شهرهای استان بالاترین میزان قبولی را به خود اختصاص دادند و به طور کلی از بین سه نفر راهیافته به مرحله استان، دو نفر از این پژوهشسرا به نام های محدثه السادات ابراهیمی پناه از دبیرستان پروین اعتصامی و محمدرضا رضائی نژاد از دبیرستان امام علی می باشند.

"علی اصغر اکرمی" مدیر پژوهشسرا بیان داشت: امسال دومین سال پیاپی است که دانش‌آموزان این پژوهشسرا به مرحله دوم المپیاد ملی علوم و فناوری نانو راه می یابند.

وی خاطر نشان کرد: آزمون این المپیاد در جمعه 6 اردیبهشت ماه سال جاری هم‌زمان در 121 شهرستان با شرکت بیش از 17هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه برگزار شد و ابرکوه از شهرهایی است که برای پنجمین سال متوالی حوزه آزمون المپیاد نانو را به براساس شاخص های باشگاه نانو به خود اختصاص داد.

علی اصغر اکرمی اظهار داشت: آزمون مرحله دوم به صورت کتبی و در قالب سوالات تستی و تشریحی برگزار می‌شود. مرحله سوم نیز با حضور ۳۰ برگزیده مرحله دوم در فصل تابستان در قالب یک اردوی عملی- آموزشی ۱۰ تا ۱۵ روزه برای برگزیدگان کشوری در یک مرکز معتبر علمی برگزار می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار