پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن روزقدس

زاهدان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی بر ضرورت حضور حماسی فرهنگیان و دانش آموزان استان در راهپیمایی روز قدس و نمایش شکوه همبستگی و اقتدار ملت ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن روزقدس

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجسم عینی همبستگی تمامی آزادی خواهان جهان است که در حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده ی فلسطین برای رهایی از نقشه های دد منشانه استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر صهیونیسم و هم پیاله ی جنایت پیشه اش آمریکا، تمامی جهانیان را بر حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین بسیج نموده است.

اقدام هوشمندانه ی حضرت امام (ره) حتی پس از گذشت چهار دهه همچنان به مثابه خاری بر گلوی استعمارگران است که این روزها طرحی ذلت بار موسوم به (معامله قرن) را در حمایت از غده ی سرطانی در دستور کار دارند.

در سال جاری نیز که خوی استکباری آمریکا در زورگویی به ملت ایران و تجاوزگری رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین بیش از هر زمانی برای همه جهانیان آشکارتر شده ،اهمیت حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس و ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در محکومیت قاطع و یک صدای جنایتکاران دو چندان گردیده است.

بدون تردید همکاران گرانقدر فرهنگی و دانش آموزان عزیز مان در اقصی نقاط این استان پهناور، در کنار آحاد ملت ایران با حضور حماسی خود همبستگی و اقتدار ملت ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

غلامرضا باقری

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار