اطلاعیه بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی

تهران (پانا) - مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، درباره بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، در این اطلاعیه آمده است:
«متقاضیان شرکت کننده در بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی(بخش دانش‌آموزی)می‌توانند برای ثبت‌نام،حداکثر تا 15 تیر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام طرح یا طرح های خود اقدام کنند.

بر اساس بند 3 بخش دانش‌آموزی، بعد از تأیید پژوهش‌سرا، درصد سهم مشارکت طراحان غیر قابل تغییر و غیر قابل واگذاری به افراد دیگر است.

همچنین طبق بند 10 بخش دانش آموزی، افرادی که در جشنواره رتبه اول تا سوم کشوری را کسب کرده‌اند در هیچ یک از گروه‌های علمی به صورت انفرادی یا گروهی، حق شرکت در این دوره از جشنواره را ندارند و در صورت شرکت این افراد و تأیید قابلیت طرح برای داوری نهایی طرح با رعایت ضوابط و شرایط بخش دانش‌آموزی بیست و یکمین دوره جشنواره جوان خوارزمی، در دوره بعد قابل ارائه خواهد بود و در صورت ایجاد تغییرات اساسی ارتقا و تکمیل طرح قبلی خود می‌توانند آن طرح را مجدد در جشنواره ثبت کنند.

شایان ذکر است: با توجه به بند 1 در بخش دانش آموزی گروه علمی امنیت ملی به امنیت اجتماعی تغییر کند. ثبت نام و ارائه مدارک تماما از طریق سامانه انجام و زمان آن ثبت نام تمدید نخواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار