فرماندار شهرستان دلگان: نگاه ما در آموزش و پرورش نگاه آموزشی و پیشگیرانه است

زاهدان (پانا) - فرماندار شهرستان دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به همسایگی جوان ترین استان کشور با کشور افغانستان، قطب تولید مواد مخدر جهان و دور بودن شهرستان از قطب های کارخانه ای کشور و وجود شغل های کاذب تمام هم و غم ما مسله آموزش و پرورش است زیرا نگاه ما نگاهی آموزشی و پیشگیرانه است.

کد مطلب: ۹۱۷۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان دلگان: نگاه ما در آموزش و پرورش نگاه آموزشی و پیشگیرانه است

مجتبی شجاعی اظهار کرد: در همین راستا نگاه ما در آموزش و پرورش نگاه آموزشی و پیشگیرانه است و بدین منظور در حال حاضر ۵۳واحد آموزشی با ۲۳۰کلاس درس در شهرستان دلگان در حال ساخت می باشد که اغلب ساخت آن از سال ۹۷و سال جاری باهمت فرمانداری، خیرین بومی و غیر بومی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان آغاز شده است.

شجاعی در این جلسه با اشاره به بعد مسافت و شرایط فرهنگی و سنتی منطقه گستردگی و پراکندگی مناطق و روستاهای شهرستان و وضعیت معیشتی مردم و وجود مشکلات فراوان ایجاد حوزه امتحانی کنکور در شهرستان دلگان را خواستار شد.

وی همچنین بر ارزش گذاری به معلمان و فرهنگیان بازنشسته و ماندگاری نیروی های بومی و ماندگاری آنان در بوم خود تاکید کرد.

شایان ذکر است: بررسی شاخص های آموزشی شهرستان، اوقات فراغت، بررسی مدارس شبانه روزی، مدارس فنی و حرفه ای، مباحث بازنشستگان فرهنگی، کنکور و کلاسهای تقویتی، وضعیت نیروی انسانی و کیفیت بخشی آموزش و.. ازجمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار