با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت؛

بهره‌برداری از سه واحد آموزشی با ۵ کلاس درس در شهرستان دلگان

زاهدان (پانا) - با حضور سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، فرماندارشهرستان دلگان و جمعی از خیران، سه واحد آموزشی با ۵ کلاس درس با اعتبار 120میلیون تومان در مناطق محروم این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۹۱۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از سه واحد آموزشی با ۵ کلاس درس در شهرستان دلگان

غلامرضا باقری در این مراسم گفت: دو باب از این مدارس یک کلاسه و یک مدرسه دیگر ۳ کلاسه می باشد که مدرسه ۳ کلاسه روستای چاه عیسی به نمایندگی از سه مدرسه افتتاح گردید.

باقری افزود: زیربنای مدرسه ۳ کلاسه چاه عیسی ۱۲۰ متر مربع است که با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال با مشارکت و تعهد فرمانداری دلگان، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته و تجهیز شده است.

او ادامه داد: همزمان دو مدرسه یک کلاسه دیگر نیز هر کدام با زیر بنای ۴۰ متر مربع و اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال (مجموعا ۶۰ میلیون ریال)در محله شَمَک زهی های جَبرآباد و روستای گنبد به بهره برداری رسید.

باقری ضمن قدردانی از تلاش های فرماندار دلگان و تقبل ساخت ۱۴ مدرسه در شهرستان اظهار کرد: این سه مدرسه افتتاح شده از ۱۴ واحد آموزشی مشارکتی فرمانداری دلگان، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان می باشد که با تعهد فرمانداری دلگان ساخته می شود.

با بهره‌برداری از سه واحد آموزشی در سه روستای شهرستان دلگان بیش از ۸۰ دانش آموزمقطع ابتدایی از فضای آموزشی مطلوب و استاندارد بهره مند شدند.

به گزارش پانا هم اکنون ۵۵ واحد آموزشی با ۲۳۰ کلاس درس در سطح شهرستان دلگان عمدتا با همت خیرین بومی و غیربومی و پیگیریهای آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی در حال احداث است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار