افشین قطبی گزینه هدایت تراکتورسازی تبریز شد

تهران (پانا) – سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان گزینه جدی برای حضور روی نیمکت تراکتورسازی تبریز است.

کد مطلب: ۹۱۷۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افشین قطبی گزینه هدایت تراکتورسازی تبریز شد

تراکتورسازی تبریز که فصل گذشته با خریدهای نجومی خود عنوان تیم کهکشانی لیگ برتر را یدک می‌کشید، به رغم حضور بازیکنان بزرگ فصل بدی را پشت سر گذاشت و حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم نشد.

این تیم پرهوادار تبریزی که فصل گذشته 3 سرمربی را روی نیمکت خود دید، بدنبال قطعی همکاری با جرج لینکز بدنبال گزینه جدید برای فصل آینده است و در همین راستا آنها ابتدا سراغ علی دایی رفتند اما پس از ناکامی در جذب شهریار فوتبال ایران، جواد نکونام گزینه دوم این تیم شد.

مذاکرات تراکتورسازی با جواد نکونام هم روند مثبتی پیدا نکرد و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال راهی خوزستان شد تا فصل آینده روی نیمکت فولاد بنشیند.

در حالی که پرونده حضور علی دایی و جواد نکونام در تراکتورسازی تبریز بسته شده است، یک منبع آگاه در تبریز به پانا خبر داد که باشگاه تراکتورسازی مذاکرات خود را برای جذب افشین قطبی آغاز کرده است و احتمال حضور او در تبریز وجود دارد.

افشین قطبی که با پرسپولیس سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم روی نیمکت فولاد خوزستان نشسته بود، به علت عدم توافق مالی قراردادش را با این تیم تمدید نکرد و این روزها خارج از ایران حضور دارد و مذاکرات او توسط مدیر برنامه‌هایش پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار