بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از مرکز یادگیری محلی سوادآموزی سنندج

سنندج(پانا)-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از مرکز یادگیری محلی سوادآموزی علامه اقبال لاهوری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از مرکز یادگیری محلی سوادآموزی سنندج

لیلا آژیر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان به همراه عبدالهی سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان و علیمرادی رئیس اداره سوادآموزی ناحیه دو سنندج با حضور در مرکز یادگیری محلی سوادآموزی علامه اقبال لاهوری حسن آباد سنندج از نزدیک در جریان روند اجرایی برنامه ها و فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

در این بازدید لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از تلاش و خدمات معاونت سوادآموزی استان در راه اندازی مراکز یادگیری محلی در سطح استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: این مراکز بستر مناسبی برای آموزش سواد و مهارت های زندگی به سواد آموزان است.

وی در ادامه از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های این مرکز قرار گرفت و با سوادآموزان و آموزش دهندگان دیدار و ضمن توجه به درخواستها، توضیحات و صحبت های آنان به سؤالات ایشان پاسخ داد.

آژیر در ادامه از کلاس های آموزش قرآن، مشاوره و نمایشگاه دست سازه های سوادآموزان مرکز نیز بازدید کرد.

همچنین عبداللهی در این بازدید به بیان گزارشی از فعالیت ها و برنامه های مراکز یادگیری محلی سوادآموزی پرداخت و گفت: در حال حاضر حدود 13 یادگیری محلی سوادآموزی در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند.

وی یکی از مهمترین اولویت های استان در حوزه سوادآموزی را تاسیس و را ه اندازی مراکز یادگیری محلی دانست و گفت: این مراکز فرصت مناسبی است تا ضمن آموزش سواد پایه، مهارت های اساسی زندگی اجتماعی و حقوق شهروندی به سواد آموزان آموزش داده شود.

شایان ذکر است در ابتدای این بازدید امجد علیمرادی رئیس اداره سواد آموزی ناحیه دو سنندج نیز گزارشی از روند فعالیت و برنامه های آموزشی مرکز را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار