احداث ۷۰۰ پروژه در3 دهه فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی

اراک (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی از احداث ۷۰۰ پروژه مدرسه‌سازی در سه دهه فعالیت مجمع در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۷۰۰ پروژه در3 دهه فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز  استان مرکزی

علی فخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی در مراسم بهره‌برداری از خوابگاه دانش آموزی دخترانه ۵۰ نفره برکت در روستای قاسم آباد اراک که با حضور جمعی از مسئولان و خیرین برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در این امر گفت: استان مرکزی ۷۰۰ پروژه مدرسه‌سازی را در سه دهه زحمت خیرین مدرسه‌ساز رقم زده است که از این میان، ۲۷ پروژه به همت بنیاد برکت احداث شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی افزود: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان و نیازمندان نیست و چه خوب که انسان ها در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین گام‌های اساسی بردارند.

فخاری تاکید کرد: دانش‌آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و نیاز است که امروز در فضای آموزشی مناسب و در خور شانی آموزش ببینند.

وی ادامه داد: بنیاد برکت با تمام توان خود در جای جای میهن اسلامی در ابعاد مختلف از هیچ کوششی فروگزار نبوده است و ما همه روز شاهد این توفیقات در مناطق محروم کشور بوده و هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی ادامه داد: امروز ما شاهد این هستیم که در کنار این مدرسه ۶ کلاسه، یک خوابگاه ۵۰ نفره بر اساس نیاز منطقه در روستای قاسم آباد احداث شد که جای خوشحالی و تقدیر از خیرین دارد.

گفتنی است خوابگاه دانش آموزی دخترانه روستای قاسم آباد، با زیر بنای ۲۹۰ متر مربع‌ و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال با مشارکت خانواده شهید نادر نجاری، بنیاد برکت و منابع دولتی به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار