رفع فاصله‌ی طبقاتی با اجرای هماهنگ طرح فرم مدارس

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جمع تولید کنندگان پوشاک کرمان ضمن تشکر ازحضور تولید کنندگان و صنف خیاطان استان کرمان گفت:امسال نیاز آموزش و پرورش با تولید استانی برآورده خواهد شدو برای حمایت از تولید کننده داخل استان نیاز است پارچه های تولیدی داخل را خریداری کنیم.

کد مطلب: ۹۱۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رفع فاصله‌ی طبقاتی با اجرای هماهنگ طرح فرم مدارس

هاشم برآوردی رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: تولید کنندگانن کرمان توان تولید پارچه کل دانش آموزان را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسبتر دارد.

برآوردی گفت: شما تولید کنندگان وظیفه ی سنگینی به عهده دارید و نگاه ما به لباس یک نگاه تربیتی و بهداشتی است وبرای رفع فاصله ی طبقاتی بین دانش آموزان این طرح در تمامی مدارس انجام خواهد شد.

وی یکی از دلایل ایجاد هیجانات روحی روانی را جنس لباس دانست و گفت :درصد الیاف مصنوعی بالا باعث ایجاد بیماری و هیجانات می شود.

برآوردی خوش قولی تولید کنندگان را یکی از دلایل بقاءبر همکاری با آموزش و پرورش دانست و گفت: تولید لباس مناسب برای دانش آموزان از وظایف مهم تولید کنندگان دانست و نظارت بر این امر به عهده سازمان دانش آموزی نهاده شده.

وی گفت:تمامی ارکان اداره کل آموزش و پرورش در حال آماده باش است و در این زمینه حامی تولید کنندگان هستند .

وی رفاقت بین آموزش و پرورش و کسبه را از بزرگترین اتفاقات دانست وگفت: حمایت از تولید داخل استان از وظایف همه ی ما و شعار رهبر هم مزید بر علت شد تا به این موضوع به صورت جدی ورود پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار