جایگاه معلم در ایران اسلامی جایگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

اصفهان(پانا)-مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان با حضور در پردیس حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن بازدید از این مجموعه دانشگاهی در جمع دانشجو معلمان حاضر و ضمن دریافت بازخورد از دانشجو معلمان در خصوص شرایط دانشگاه به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه معلم در ایران اسلامی جایگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

مهناز احمدی دستجردی در جمع دانشجویان پردیس فاطمه زهرا (س) بیان داشت: نقش معلم یک نقش خاص در جامعه است که همه در برابر این جایگاه کرنش می کنند، لذا جایگاه معلمی جایگاه وارسته ترین اشخاص است و باید به خوبی خود را برای این جایگاه آماده کنید که رسالت دشواری بر عهده دارید.

مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان افزود:جایگاه معلم در ایران اسلامی جایگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که ارزش های انقلاب والاترین ارزش ها ست و بهترین حافظ این ارزش ها معلمان می توانند باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که توانستند به شغل کریم و شریف معلمی راه پیدا کنند و قدم در این عرصه متعالی بگذارند باید بدانند که این مورد مربوط به عنایت پروردگار منان نسبت به آنها بوده و از جانب خدا انتخاب شده اند .

احمدی اظهار کرد: وظیفه خطیر معلمی، تعهد و مسئولیت معلمان نسبت به نسل آینده نکاتی است که باید سرلوحه فعالیت و زندگی شما دانشجو معلمان باشد و در این صورت است که یک دانشجو معلم در آینده نه چندان دور معلم موفقی خواهد شد. وی از دانشجو معلمان خواست مطالعه منظم و فعالیت های فرهنگی را یکی از برنامه های اصلی خود قرار دهند چرا که ما نیازمند نسلی آگاه ، دانا و توانا هستیم . ملتی که با کتاب و مطالعه بیگانه شوند شکست سرنوشت محتوم آنها خواهد بود.

در ادامه این نشست مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان در امور بانوان؛ طی یک جلسه پرسش و پاسخ صمیمانه سوالات دانشجو معلمان از حوزه های مختلف آموزشی، رفاهی،خدمات و... را پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار