انتخاب سرمربی جدید استقلال تهران نهایی شد

تهران (پانا) -  باشگاه استقلال تهران برای فصل آینده با سرمربی سابق تیم فوتبال اینترمیلان به توافق نهایی دست پیدا کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب سرمربی جدید  استقلال تهران  نهایی شد

به گزارش ایلنا، طبق مذاکرات نهایی باشگاه استقلال تهران با آندره‌آ استراماچونی، این سرمربی ایتالیایی روی اکثر بندهای پیشنهادی از سوی مدیران این باشگاه به توافق دست پیدا کرده است. قرار شده مقدمات امضای قرارداد رسمی به زودی برگزار شود تا استراماچونی تا پایان هفته جاری در نهایت به عنوان سرمربی رسمی این تیم به هواداران معرفی شود.

سه روز پیش، نشریه‌های ایتالیایی روند مذاکرات پنهانی استقلال با سرمربی سابق اینترمیلان را افشا کردند و مدعی شدند که پیشنهادی سه ساله روی میز او از سوی باشگاه تهرانی وجود دارد. مدت زمان همکاری طرفین یکی از مهم‌ترین بندهایی است که قرار شده در جلسه نهایی درخصوص آن تصمیم گیری شود. باتوجه به سقف قراردادی که باشگاه استقلال تعیین کرده بود استراماچونی برای فصل اول نهایت 500هزاردلار دریافت خواهد کرد و بعید به نظر می‌رسد مبلغ قرارداد او فراتر از سقف تعیین شده باشد.

پس از بازی استقلال تهران در هفته پایانی مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین امارات شایعه‌ای مطرح شد که زوران مامیچ بیشتر از هر زمان دیگر به نیمکت استقلال نزدیک است و قرار شده به عنوان سرمربی بعدی آبی‌ها معرفی شود؛ این سرمربی کروات که به ازای قرارداد 10 میلیون یورویی حاضر شده بود هدایت العین را پس از دو سال رها کند و به الهلال عربستان بپیوندد، مبالغ نجومی را زیر نظر داشت و در نهایت مذاکرات طرفین به همین دلیل بدون نتیجه پایان یافت.

مامیچ تنها گزینه انتخابی از سوی هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال نبود. میروسلاو دوکیچ و آنجلو آلسیو که هر کدام از رزومه مشخصی برخوردار بودند اما روند مذاکرات به گونه‌ای پیش نرفت تا آنها شانس سرمربیگری در ایران را تجربه کنند؛ شاید جوانگرایی در انتخاب سرمربی جدید هم بی تاثیر نبوده باشد؛ دو سرمربی نامبرده هر کدام مرز 53 سالگی را رد کرده‌اند در حالیکه استراماچونی تنها 43 سال سن دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار