جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی فریمان

فریمان (پانا) - جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی فریمان با موضوع اوقات فراغت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی فریمان

جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی با حضور معاون پرورشی و کارشناسان فرهنگی ،هنری ، قرآن و عترت ، سازمان دانش آموزی و مدیران دارالقران ها و کانون ها با محوریت اوقات فراغت در روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش فریمان برگزار شد.

در این جلسه مرتضی کسبی فریمانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فریمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و مربیان پرورشی که در طول سال با برنامه های متنوع و موثر در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ اسلامی تلاش کرده اند به نکاتی درباره چگونگی پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان پرداختند.

وی گفت: کارهای آموزشی و فرهنگی در تعطیلات دنبال شود و مربیان دانش آموزان را به سوی کانون ها و دارالقرانها سوق دهند و مدیران این مرکز تلاش خود را در زمینه اجرای برنامه هایی هدفمند و شاد توام با روحیه دانش آموزان به کار برند.

در ادامه کریم حسین پور کارشناس فرهنگی هنری و قران و عترت گزارشی آماری از مسابقات ارائه و گفت: از تعداد15 دانش آموز اعزامی به مسابقات فرهنگی هنری استان 8 مقام برتر کسب شده است و امسال در انشای نماز یک مقام کشوری نیز توسط دانش آموز نظرمند کسب گردید.

در پایان معاونین و مربیان به ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در زمینه برنامه ها و سامانه های پرورشی پرداختند و از معاونین برتر در ثبت سامانه ایران پرورشی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار