دستگیری سارق منزل و اعتراف به 3 فقره سرقت در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارق منزل و اعتراف به 3 فقره سرقت خبر داد و گفت : سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری " تیبا2 " اقدام به سرقت از منازل سطح استان می کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق منزل و اعتراف به 3 فقره سرقت در قم

سردار آقاخانی بیان کرد: در بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد سارقان غیربومی بصورت باند چهار نفره بودند و با در اختیار داشتن یک دستگاه خودروی مسروقه " تیبا 2 سفید رنگ" با جفت پلاک مسروقه اقدام به سرقت از منازل سطح استان می کردند.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقات بعمل آمده متهم اصلی را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و پی بردند که متهم موصوف در سال 96 در یکی از استان های مرکزی کشور نیز به دلیل سرقت دستگیر شده بود .
وی بیان داشت: با اخذ نیابت و هماهنگی مقام قضائی استان، ماموران موفق شدند سارق را دستگیر و برای اطلاعات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.
سردار آقاخانی اعلام کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به 3 فقره سرقت اعتراف کرد که پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند همچنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار