زنجان، میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در بخش پژوهشی

تهران (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان، از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهش در این استان ابراز خرسندی کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زنجان، میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در بخش پژوهشی

جعفر گنج خانلو نمایشگاه امسال را بسیار خوب و منظم تر دیده است و در رابطه با غرفه آموزش و پرورش گفت: فعالیت های آموزش و پرورش، غنی تر از گذشته شده است. معتقدم تمامی غرفه های حاضر در نمایشگاه به نوعی به آموزش و پرورش مربوط اند و این وزارت نقش زیربنایی را در تمام امور دارد.
وی افزود: اگر استان ها می توانستند درنمایشگاه حضور یابند؛ قطعا استقبال بیشتر از این می شد اما به دلیل تقارن با ایام امتحانات یک سری محدودیت هایی برای ما به وجود آمده است. پیشنهاد من در این زمینه این است که آموزش و پرورش به طور خاص یک نمایشگاه قرآنی، در هفته قرآن که در اواسط سال تحصیلی است؛ داشته باشد و دستاوردهای قرآنی خود را به نمایش بگذارد.
گنج خانلو ادامه داد: آموزش و پرورش گسترده ترین و بزرگترین مخاطبان قرآنی را دارد. ده ها هزار دانش آموز در مسابقات ما شرکت می کنند. بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان با قرآن ارتباط تنگاتنگی دارند و این می طلبد که در وزارت آموزش و پرورش بر اساس آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود در این زمینه یک گام جلوتر باشد و یک نمایشگاه تخصصی قرآن برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان داشته باشد. در کنار آن عملکرد یک ساله خود را در حوزه قرآن عترت و نماز ارائه کند.
معاون پرورشی و فرهنگی استان زنجان در رابطه با برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در این استان گفت: با افتخار استان زنجان میزبان سی و هفتمین دوره این مسابقات است که از 22 تیر ماه آغاز می شود. دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی در این استان حضور می یابند. مسابقات پسران و دختران به تفکیک طی چهار روز برگزار می شود. این دومین بار است که استان زنجان میزبان مسابقات قرآن است و ما این مهم را به فال نیک می گیریم. سعی کرده ایم تدارکات خوبی را ارئه دهیم و بی صبرانه منتظر حضور دانش آموزان قرآنی و دوستدار اهل بیت و نماز خوان سراسر کشور به همراه مربیان و همکاران عزیز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار