13 رتبه جشنواره نوجوان سالم به فرهنگیان و دانش آموزان کاشان رسید

کاشان ( پانا) - کارشناس مسوول بهداشت مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب ۱۳ رتبه برتر استان اصفهان در هشتمین جشنواره نوجوان سالم توسط فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
13 رتبه جشنواره نوجوان سالم به فرهنگیان و دانش آموزان کاشان رسید

محبوبه بلور در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم یک برنامه فرهنگی و ترویجی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج زندگی سالم است که در سه بخش دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا برگزار می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان این جشنواره، آثار خود را در قالبهای عکس، فیلم، تئاتر، شعر، نقاشی، انشا، مقاله پژوهشی، تولید محتوا، الگوهای برتر تدریس و ایده پردازی ارائه می کنند.

وی افزود: در گروه فرهنگیان، زهرا کمال رتبه دوم در بخش الگوی آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، فرحدخت چینی رتبه دوم رشته اقدام پژوهی، مهدی فلاح نوش آبادی و امیرحسین بهداد کیا رتبه سوم در بخش مقاله، محبوبه تقی نژاد و سیدجلال جلیلی به ترتیب رتبه های دوم و سوم در بخش ایده پردازی را کسب کردند.

به گفته وی، در گروه دانش‌آموزی نیز صبا صنایع رتبه دوم رشته گرافیک، نسترن گودرزی رتبه سوم ایده‌پردازی، پانته‌آ کاظمی و یاسمن کاظمی رتبه سوم نقاشی را به دست آوردند.

کارشناس مسوول بهداشت مدیریت آموزش و پرروش کاشان گفت: دانش آموزان علی اسماعیلیان و محمدسجاد آقاجانی در بخش فیلم کوتاه و نیکتا قدرت در بخش گرافیک به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

بلور تصریح کرد: جشنواره نوجوان سالم، علاوه بر افزایش آگاهی دانش اموزان باعث تعمیق یادگیری آنها به عنوان تولید کننده اثر شده و باعث جلب مشارکت عمومی در زمینه ترویج شیوه های زندگی سالم در سطح جامعه و به خصوص برای دانش آموزان می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار