امام جمعه لامرد: هر دیدگاه سیاسی که در مسیر خدمت به مردم ایجاد مشکل کند را رد می کنم

لامرد(پانا) - اگر امروز یک مسوول در راستای خدمت به مردم حرکت کند من به عنوان امام جمعه در همراهی با مدیران اجرایی هیچ مرزی نمی‌شناسم و هر دیدگاه سیاسی که در مسیر خدمت به مردم ایجاد مشکل کند رد می‌کنم.

کد مطلب: ۹۱۷۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه لامرد: هر دیدگاه سیاسی که در مسیر خدمت به مردم ایجاد مشکل کند را  رد می کنم

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد و باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با امام جمعه لامرد دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای‌اسلامی، فرماندار لامرد و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اظهار کرد: وزیر محترم اطلاعات در کابینه دولت تدبیر و امید فرصت غنیمتی برای همه مسوولان شهرستان است.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های عمرانی شهرستان از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نخواهم کرد اذعان داشت: معتقد به کار جهادی هستم، مردم ما رنج‌های بسیاری متحمل شده‌اند و امروز لایق بهترین‌ها هستند، پس باید با استفاده از همه پتانسیل‌های مادی و معنوی در استان و کشور مشکلات و معضلات را به سرعت پشت سربگذاریم.

او بر انجام فعالیت تشکیلاتی منظم با محوریت فرماندار لامرد در حوزه راهها تاکید کرد و گفت: ما به عنوان یک بازو در کنار زحمت کشان شهرستان حضور خواهیم داشت و باید نشان دهیم که اراده مردم ما همواره بر فشارها ، دشمنی‌ها و تحریم‌های معاندان غالب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار