مهرزاد حمیدی: اجرایی‌شدن سند تحول یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است

رضا مددی: توجه به چرخش‌های تحول‌آفرین در تمامی ابعاد مورد انتظار جامعه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا)‌- جلسه هم‌اندیشی و دوره آموزشی ضمن خدمت درباره پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش، رضا مددی مشاور وزیر و  جمعی از مسئولان و صاحب نظران ستادی در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش با هدف ارتقای سطح آموزشی، تربیتی و تبیین ساحت‌های شش‌گانه نظام تعلیم وتربیت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مهرزاد حمیدی: اجرایی‌شدن سند تحول یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در این جلسه رضا مددی، مشاور وزیر آموزش وپرورش در امور اجرایی شدن سند تحول بنیادین به نقش و جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: «این دستگاه عظیم در رشد و تعالی جامعه و شکوفایی آن از جایگاه بالای برخوردار است. سند تحول بنیادین یکی از افتخارات خوب آموزش و پرورش است. خوشبختانه در این سند که یک سند جامع و کامل در حوزه تعلیم و تربیت است به تمام جنبه‌های آموزشی و پرورشی توجه شده است.»

او با تقدیر از فعالیت‌های اثربخشی که تاکنون در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت انجام شده است گفت: «توجه به چرخش‌های تحول‌آفرین در تمامی ابعاد مورد انتظار جامعه تعلیم و تربیت است.»

معاون تربیت‌بدنی و سلامت نیز در این جلسه با تقدیر از عملکرد همه همکاران شاغل در نهاد مقدس آموزش و پرورش، به تشریح و تبیین ساحت‌های 6 گانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخت. مهرزاد حمیدی توجه به اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قرار دادن این سند را به عنوان نقشه راه فعالیت‌های عملیاتی در آموزش و پرورش با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش دانست.

او افزود: «در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر مدرسه‌محوری، مشارکت‌محوری و عدالت آموزشی و تربیتی تاکید شده است که در این زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی در مدارس و فعالیت‌های مکمل، زمینه حرکت به سمت فعالیت‌های درون مدرسه‌ای را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار