فولادوند: 50 درصد پروژه‌های آموزشی با مشارکت خیرین ساخته شده است

تهران (پانا) - سومین جلسه ستاد مرکزی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: 50 درصد پروژه‌های آموزشی با مشارکت خیرین ساخته شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران ،این جلسه با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران؛ شکرالله حسن بیگی، معاون استاندار؛ فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سیدهادی موجانی رییس و مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران، محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران و محمدعلی قورچی بیگی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس تهران حضور داشتند.

در این جلسه، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در ابتدا گزارشی اجمالی از آخرین اقدامات ستاد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران ارائه و اظهارداشت: تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران انجام شده است.

وی افزود: تعهدات خیرین نیک اندیش مدرسه ساز از جشنواره بیستم تاکنون، 140 میلیارد تومان بوده است و پیش بینی می‌کنیم این عدد تا 200 میلیارد تومان هم برسد؛ این در حالی است که در جشنواره بیستم خیرین، میزان تعهدات 64 میلیارد تومان بود.

در ادامه عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ضمن تشکر از اهتمام خیرین مدرسه ساز، اظهارکرد: اهمیت کار خیرین مدرسه ساز بسیار بالا است، به طوری که حدود 50 درصد پروژه‌های آموزشی یا توسط خیرین نیک اندیش و یا با مشارکت خیرین ساخته شده است.

وی افزود: امیدوارم با اهتمام استاندار محترم، فرمانداران تابعه نیز نسبت به خیرین مدرسه ساز توجه کافی داشته باشند تا بتوانیم مشکلاتی که در حوزه فضاهای آموزشی وجود دارد را برطرف کنیم.

در پایان انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به اینکه کار خیرین مدرسه ساز ارزشمند و مقدس است، خاطرنشان کرد: انسان توسعه یافته محصول نظام آموزشی کشور است و بنیادی‌ترین و زیربنایی‌ترین حوزه در کشور، آموزش و پرورش است.

وی افزود: یکی از ابزارهای توسعه یافتگی، معلمان سخت کوش مدارس و دیگری فضاهای آموزشی مناسب تحصیل دانش‌آموزان است، زیرا محیط آموزشی نقش بسزا و اثرگذاری در آموزش دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

محسنی بندپی با بیان اینکه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش اثربخش و نتیجه محور است، تصریح کرد: از وقتی که خیرین وارد عرصه و نهضت شده‌اند، یک فعالیت ارزشمند شکل گرفته است و باید زمینه مشارکت را برای این عزیزان بیش از پیش فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار