عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خبر داد

نظر مساعد دولت و وزیر آموزش‌و‌پرورش درباره رفع محدودیت اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

تهران (پانا) ـ عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خبر داد نظر وزیر آموزش و پرورش و دولت برای رفع محدودیت اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان مثبت است.

کد مطلب: ۹۱۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نظر مساعد دولت و وزیر آموزش‌و‌پرورش درباره رفع محدودیت اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان

علی کاظمی باباحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: «آموزش و پرورش واقعا مشکلات عدیده‌ای دارد و این مشکلات انباشت گذشته بوده است. اگر در اسناد بالادستی یا در بودجه‌های سنواتی مرحله به مرحله پیش می‌رفتیم و مشکلات را حل می‌کردیم شاید این انباشت مالی که اکنون مسبب همه مسائل شده است، وجود نداشت.»

او ادامه داد: «در مجلس دهم و در کنار دولت آقای روحانی، هم در دوره فعلی و هم دوره قبلی، همگرایی خوبی در حال شکل‌گیری است و هدف مجلس این است که مشکلات وزارت آموزش و پرورش رفع شود. مجلس می‌خواهد مشکلات فرهنگیان به نوعی حل شود. صحبتی با وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی فرهنگیان و بحث اعمال مدرک داشتیم، نظر وزیر آموزش و پرورش مثبت است و به این سمت است که این مشکل حل شود و چیزی هم که من شنیده‌ام این است که در دولت هم نظر مثبت است اما باید شورای اداری نظر بدهد.»

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری افزود:‌ «مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در صحبتی که با وزیر آموزش و پرورش شده است، قرار شد آقای دکتر بطحایی به اتفاق تیم کاری‌شان از استان بازدید کنند تا بتوانیم کارهایی را انجام دهیم. دکتر بطحایی با درایت امور را پیش می‌برند ولی فکر می‌کنم که نیاز است آموزش و پرورش با کمیسیون تخصصی مجلس در حوزه خود بیشتر ارتباط داشته باشد و از توان مجلس کمک بگیرد.»

کاظمی گفت: «واقعا نیروهایی که در مجلس حضور دارند همگی برای رفع مشکلات‌ آموزش و پرورش تلاش می‌کنند و هر جایی که بحث از معلم آمد چه رفاهی چه خدماتی، استخدامی و ... حمایت می‌کنند. امیدوارم وزارتخانه از توان و پشتیبانی مجلس خوب استفاده کند و مشکلاتش حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار