محصولات غذایی بوفه های مدارس گیلان کیفیت سنجی می شود

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در سال تحصیلی آینده 99 - 98 محصولات غذایی بوفه های مدارس استان کیفیت سنجی می شود.

کد مطلب: ۹۱۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
محصولات غذایی بوفه های مدارس گیلان کیفیت سنجی می شود

به گزارش پانا و نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان ، نادر جهان آرای در بازدید از یک شرکت تولید محصولات بهداشتی در رشت با بیان ضرورت حمایت از کالای ایرانی در سال رونق تولید افزود: بر اساس تفاهم انجام گرفته با این شرکت بهداشتی، محصولات غذایی عرضه شده در بوفه مدارس از سال تحصیلی آینده در آزمایشگاه های کیفیت سنجی این شرکت مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی با تاکید بر توجه به استفاده بهینه از آب در مدارس خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی آینده در واحدهای آموزشی گیلان، از دستمال مرطوب به جای آب صابون، بهره گرفته می شود.
جهان آرای همچنین در بازدید از زمین ورزشی روستای فلکده رشت با اشاره به لزوم گسترش فضاهای ورزشی در جهت ارتقای شور و نشاط دانش آموزان و فرهنگیان بیان داشت: زمین ورزشی فلکده به وسعت دو هکتار از قابلیت های خوبی برای برگزاری مسابقه های مختلف برخوردار و قرار است که در آینده نزدیک زمین چمن آن ترمیم و احیا شود.
وی تعمیق همه جانبه فرهنگ صحیح تربیت بدنی را بین دانش آموزان از راهبردهای آموزش و پرورش عنوان و خاطر نشان کرد: در این راستا طراحی دهکده فرهنگی و ورزشی در روستای فلکده رشت در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار