رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون: بر اساس قانون از مدیران حمایت می‌شود

بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: بر اساس قانون از مدیران مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی دولتی و غیردولتی حمایت می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۶۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون: بر اساس قانون از مدیران حمایت می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست با مدیران مدارس و مراکز پیش دبستانی منطقه اظهار داشت: نقش و جایگاه مدرسه به عنوان مهمترین شاخص جهت آموزش و پرورش و موفقیت دانش‌آموزان انکارناپذیر و حیاتی است که مدیران نیز این جایگاه را ارتقاء می دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: در ایام سال برنامه ها و مراسم متنوع و متعدد در مدارس اجرا می شود که ضرورت دارد برای همه برنامه ها هماهنگی و مجوز لازم اخذ شود.

وی اضافه کرد: برخی کارها و فعالیت ها موجب عدم انسجام و تفرقه بین مؤسسات و مراکز می شود که باید ضمن دقت در اجرای برنامه ها، برای برگزاری مراسمات مراقبت کنیم و از ورود تلفن همراه در جلسات رسمی خودداری شود.

محمودی به برخی حاشیه سازی ها برای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی اوقات عکس و فیلم از برنامه ها توسط افراد متفرقه گرفته می شود و بدون هماهنگی و مجوز نسبت به پخش آن اقدام می کنند که مناسب نیست.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه با بیان اینکه بر اساس قانون از مدیران مدارس و مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی منطقه حمایت می شود، ابراز داشت: ما وظیفه ای خطیر، حساس و همراه با مسؤولیت مهم داریم که همگان نسبت به آن جدیت دارند و باید همگان نسبت به قانون و مقررات پایبند باشند.

این مقام مسؤول با یادآوری مقررات ثبت نام در مدارس اظهار کرد: در ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان به محدوده جغرافیایی پایبند باشیم و مشخصات آنان را در سامانه سناد ثبت کنیم.

وی ضرورت توجه به فرم لباس مدارس را ذکر کرد و گفت: هر دوره تحصیلی لباس فرم خاصی دارد که کارگروه لباس مقررات آن را مشخص کرده و مدارس باید در این زمینه هماهنگی کنند.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز گفت: 6 پایگاه فعالیت های تابستانی در منطقه، برنامه های اوقات فراغت را اجرا می کنند که امیدواریم دانش آموزان در این پایگاه ها ثبت نام کنند و در ایام تابستان در کلاس ها شرکت کنند.

در ادامه نیز بهرام محمودی و محمدعلی قنبری معاونان آموزشی و پشتیبانی پیرامون برنامه های آموزشی، امتحانات پایانی، ثبت نام مدارس، طرح هجرت، تعمیر و تجهیز در مدارس، طرح تقویت بنیه علمی، آسیبهای مجازی و اجرای مقررات مطالبی بیان نمودند.

در ادامه نیز تعدادی از کارشناسان و مدیران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار