اعزام دومین کاروان کمک‌های دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل‌زده

یاسوج (پانا) - دومین کاروان کمک‌های دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» به استان لرستان اعزام شد.

کد مطلب: ۹۱۶۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دومین کاروان کمک‌های دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد  به مناطق سیل‌زده

کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر سازمان دانش آموزی و مسؤلین استانی به اداره کل آموزش و پرورش لرستان ارسال شد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این کمک‌ها شامل انواع فرش، پوشاک، لوازم خانگی، موادغذایی، لوازم التحریر و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان است.

سید نظام مرادی افزود: از ابتدا سیل همراهی و همدلی فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم مناطق سیل‌زده وجود داشت.

او با بیان این که کمک های فرهنگیان و دانش آموزان با عنوان "سیل مهربانی همکلاسی ها" به سیل زدگان با همکاری روابط عمومی آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی بسته بندی شد، افزود: از تلاش‌های مدیران، دانش‌آموزان و فرهنگیان پیشتاز به خاطر حضور ومشارکت فعال در امداد رسانی به سیل زگان قدردانی می کنم.

مرادی ترویج فرهنگ نوعدوستی را از منش های تشکیلات پیشتازان بیان کرد و گفت: ابراز همدردی با دانش‌آموزان آسیب‌دیده در سیل و خانواده‌های آن‌ها، تقویت روحیه تعاون، نیکوکاری و زمینه‌سازی مشارکت فعال دانش‌آموزان در عرصه‌های اجتماعی از جمله اهداف سازمان دانش آموزی در طرح پویش سیل مهربانی همکلاسی ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار