افشین قطبی از فولاد خوزستان جدا شد

تهران (پانا) – سرمربی فولاد خوزستان برای ادامه همکاری با مدیران این باشگاه به توافق نرسید.

کد مطلب: ۹۱۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افشین قطبی از فولاد خوزستان جدا شد

فولاد خوزستان لیگ برتر هجدهم را با حضور سیروس پورموسوی آغاز کرد اما عدم موفقیت در نتیجه‌گیری باعث شد تا پورموسوی از این تیم جدا شده و ایلی استان سرمربی رومانیایی جای او را روی نیمکت بگیرد.

حضور ایلی استان روی نیمکت فولاد هم طولانی نشد و در هفته پایانی نیم فصل اول افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس جای او را گرفت.

آمدن افشین قطبی به فولاد با پیروزی در تبریز مقابل تیم کهکشانی تراکتورسازی آغاز شد و با برد شیرین مقابل پرسپولیس امید بازگشت فولاد به روزهای خوب در دل هواداران این تیم زنده شد اما روند پرفراز و نشیب فولاد که از شکست مقابل استقلال تهران آغاز شده بود تا پایان لیگ برتر هجدهم ادامه داشت و در نهایت این تیم که 2 بار سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، با 38 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

قرارداد افشین قطبی با فولاد خوزستان هرچند یک و نیم ساله بود اما برای تمدید باید با مدیران این تیم به توافق می‌رسید. پس از پایان لیگ برتر جلسه‌هایی برای تمدید قرارداد برگزار شد اما توافق بین قطبی و مدیران فولاد خوزستان از نظر مالی حاصل نشد تا در نهایت افشین قطبی به سرمربیگری در این تیم ادامه ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار