تجلیل از قصه گوی «شب بخیر کوچولو»

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو و مجری برنامه «شب بخیر کوچولو» با حضور مسئولان رادیو، روسای فرهنگستان‌های زبان فارسی و هنر و دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از قصه گوی «شب بخیر کوچولو»

استودیوی شماره ۸ رادیو امروز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸ میزبان تجلیل از مریم نشیبا قصه‌گوی شب‌های کودکان ایران زمین بود.
مریم نشیبا در مراسمی که با هدف پاسداشت زبان و ادب فارسی برگزار می‌شد حاضر شد و نخست از پوستر خود در جمع میهمانان ویژه مراسم رونمایی کرد.


غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، علیرضا سلیمانی رئیس فرهنگستان هنر، حمید شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران برای تجلیل از مریم نشیبا در این مراسم حضور داشتند.


نشیبا در آغاز سخن خود از تجربه معلمی اش یاد کرد و چنین گفت: من خانم معلم بودم و تاج الهی به سر دارم پس به قدر کافی از افتخار لبریزم.

وی ادامه داد: مردم در هرجا که مرا می‌بینند به این معلم بی‌نهایت محبت می‌کنند و من از آنها ممنونم.


مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش نیز خطاب به نشیبا گفت: به نیابت از جمع معلمان کشور به خدمات فرهنگی شما افتخار می‌کنم.


مریم نشیبا که از سال 1351 تا 74 دبیر دبیرستان‌ها بوده، کار گویندگی را از سال ۵۷ آغاز کرده و تا امروز اجرای برنامه هایی مثل «گلبانگ» و «صداهای ماندگار» را برعهده داشته است. برنامه «شب بخیر کوچولو» به قصه‌گویی این گوینده رادیو تلویزیون از سال ۶۹ هرشب از رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار