ارغوانی: سنجیدن خود در مسابقات دانش آموزی مهمتر از کسب رتبه است

تهران (پانا) - اختتامیه مسابقات ورزشی، مسابقات پرورشی و هشتمین جشنواره نوجوان سالم مدارس آموزش و پرورش منطقه 10 تهران با حضور مسئولین اداره کل شهر تهران و اداره منطقه 10 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ارغوانی: سنجیدن  خود در مسابقات دانش آموزی مهمتر از کسب رتبه است

صبح امروز اختتامیه مسابقات ورزشی، مسابقات پرورشی و هشتمین جشنواره نوجوان سالم مدارس منطقه 10 با حضور غلامعلی ارغوانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 10؛ فاطمه حقانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی؛ کرمعلی ایرجی و حسین عرفانی، روسای اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی دانش آموزی شهر تهران؛ شرف دوست، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری؛ منوچهری و مهدی نعیمی، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت اداره کل شهر تهران برگزار گردید.

فاطمه حقانی در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این گونه مسابقات را ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتر در میان دانش آموزان برای حضور و شرکت مستمر در فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف این مراسم تقدیر از زحمات و تلاش‌های دبیران تربیت بدنی و همچنین حمایت‌های مدیران مدارس و همکاری آنها با تربیت بدنی منطقه است.
وی افزود: برگزاری چنین مراسمی باعث می‌شود، مدیران مدارس و والدین دانش آموزان به خوبی این را درک کنند که ورزش مدارس نزد آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می باشد و هر دانش آموزی که وارد عرصه ورزش می گردد، بدون شک تلاش‌هایی برای رشد او انجام خواهد شد.
غلامعلی ارغوانی در این آئین با بیان اینکه مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن و نماز یکی از جذاب ترین فعالیت ها در سطح مدارس است؛ ایجاد رقابت سالم، غنی سازی اوقات فراغت، تبادل تجربیات و ایجاد روحیه تعاون، مشارکت و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.
وی اظهار داشت: با برگزاری این مسابقات به طور مستمر، هدفمند و متنوع و با مشارکت فعال دانش آموزان، شاهد ارتقاء سطح آگاهی و جذابیت بیشتر در محیط آموزشی خواهیم بود.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 تهران خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید یاد بگیرند فقط کسب رتبه در مسابقات مهم نیست و شرکت کردن و خود را سنجیدن بیشتر اهمیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار