کشف محموله حدود 4 میلیارد ریالی کالای قاچاق در قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله قاچاق کپسول پرشده از گاز کولر به ارزش حدود 4 میلیارد ریال از یک دستگاه "کامیون تانکر سوخت" در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف محموله حدود 4 میلیارد ریالی کالای قاچاق در قم

سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهار داشت: با تمرکز اقدامات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی کالای قاچاق را با یک دستگاه "کامیون تانکر دار سوخت" از استان قم عبور دهد که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محورهای مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و موفق شدند کامیون موصوف را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: ماموران برای بررسی دقیق تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند و راننده اظهار داشته که حامل بار "روغن سوخته" در حدود 10 هزار لیتر از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد "تهران" بوده است اما با هوشیاری ماموران و پس از مطابقت با اسناد ارائه شده، محموله قاچاق دیگری از خودرو کشف شد.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور محموله کالای قاچاق شامل 444 کپسول پرشده از گاز کولر در یک دستگاه یخچال جاساز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم ارزش ریالی کالای قاچاق را 3 میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام و بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم نیز برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار