دیدگاه جمهوری اسلامی ایران به مقوله مبارزه با مواد مخدر نه صرفاَ داخلی بلکه جهانی است

قم (پانا)- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: دیدگاه جمهوری اسلامی ایران به مقوله مبارزه با مواد مخدر نه صرفا داخلی بلکه جهانی است.

کد مطلب: ۹۱۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدگاه جمهوری اسلامی ایران به مقوله مبارزه با مواد مخدر نه صرفاَ داخلی بلکه جهانی است

سردار دکتر" اسکند مومنی" با حضور در استان قم و در بازدید از پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر حقیقتاً جهادی بزرگ و امری مقدس است و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی مصمم هستند تا این پدیده ساماندهی شود.

وی افزود: ما در امر مبارزه با مواد مخدر صرفاً با قاچاقچیان کشور خودمان مبارزه نمی کنیم، بلکه ما یک مبارزه جهانی داریم ، مقصد بسیاری از این مواد کشف شده کشورهای غربی و اروپایی است و برای جمهوری اسلامی ایران فرقی ندارد که این مواد قرار است جوانان کدام کشور را آلوده کند اما نکته بسیار مهم این است که عزم و اراده کافی جهانی برای مبارزه وجود ندارد .

سردار مومنی خاطر نشان کرد: جای بسیار خرسندی است که کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم حدود 3 برابر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش کشف داشته است.

وی بیان داشت: در امر مبارزه قاطع با موادمخدر هماهنگی بسیار خوبی در استان قم وجود دارد واقدامات موثری صورت گرفته است، یکی از آن ها احداث مرکز نگهداری و اردوگاه معتادان متجاهر است که عملیات ساختمانی آن تا یک ماه آینده به اتمام می رسد و بلافاصله تجهیز و بعد از عید سعید فطر مورد بهره برداری قرار می گیرد و لازم است از استاندار ،فرمانده انتظامی استان، فرمانده سپاه،مسئولان بهداشت و بهزیستی و همه دست اندرکاران و دستگاه هایی که خالصانه در این مسیر تلاش می کنند تشکر و قدردانی کنم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری اظهارداشت: پیشرفت در یک بعد به جایی نخواهد رسید امیدوارم این مسیر مهم با هماهنگی ، همدلی و همراهی بیشتر پیموده شود و تمامی فعالیت ها اعم از مبارزه، درمان و اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در کنار هم صورت گیرد تا شاهد ریشه کنی این معضل خانمان سوز در سطح کشور و جهان باشیم.

در ادامه فرمانده انتظامی استان گزارش کوتاهی از توفیقات پلیس قم در زمینه مبارزه با مواد مخدر ارائه کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 2 تن انواع موادمخدر در استان قم کشف شده که حاکی از اراده قوی پلیس در مبارزه با این معضل خانمان سوز است.

سردار "عبدالرضا آقاخانی" تاکید کرد: امسال تمرکز ماموریت پلیس قم بر روی محلات و تفاهم نامه هایی است که منعقد شده و در واقع امسال سمت و سوی حرکت ما به سمت محلات است البته در بحث خرده فروشان و معتادان متجاهر نیز قدم های بهتری برداشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار