دیدار ذوب آهن و النصر لغو شد

تهران (پانا) - منابع خبری عربستانی از لغو دیدار ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان خبر دادند.

کد مطلب: ۹۱۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار ذوب آهن و النصر لغو شد

توییتر روزنامه الیوم عربستان خبر داد: در حالیکه کاروان تیم النصر عربستان برای پرواز به کربلا به فرودگاه ریاض رفته بودند، اما بعد از اعلام خبر لغو بازی ذوب آهن - النصر در ورزشگاه کربلا، به منازلشان بازگشته اند تا زمان و مکان جدیدی برای برگزاری این بازی اعلام شود.

ماجراهای ایران و عربستان و بازی در زمین ثالث همچنان ادامه دارد و یک بار دیگر نماینده ایران از این ماجرا ضرر کرد. چرا که ذوب آهن به عراق سفر کرده و هزینه های پرواز و هتل را پرداخته اما النصر عربستان از لغو بازی با خبر بوده و نه پرواز کرد و نه هزینه ای برای پرداخت پول هتل متحمل شد.

سوال اینجاست چرا باشگاه ذوب آهن خبر نداشته که بازی لغو شده و چرا ای اف سی به صورت شفاف به فدراسیون فوتبال ایران این مورد را اعلام نکرده است. با توجه به اینکه این بازی از سه ماه پیش فیکس شده و محل بازی هم تعیین شده بود، چرا باید باشگاه النصر عربستان برای بازی که خودش در آن مهیمان است تعیین تکلیف کند. به نظر می رسد بازی باید سه بر صفر به سود ذوب آهن شود اما نفوذ عربستانی ها در ای اف سی، حتی آنها را به برگزاری بازی در یک تاریخ جدید، امیدوار می کند. خیال سه بر صفر شدن، یک خیال خام است!ای کاش یکی در ای اف سی پیدا شود در این بحران مالی باشگاههای ایران، هزینه های ذوب آهن را بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار