نمایش 13 اثر ایرانی در چهارمین دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش در «گراند پاله» پاریس

تهران (پانا) - 13 اثر از هنرمندان ایرانی در چهارمین دوره دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش Révélationsدر «گراند پاله» Grand Palais در شهر پاریس در کشور فرانسه به نمایش در می‌آیند.

کد مطلب: ۹۱۶۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش 13 اثر ایرانی در چهارمین دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش در «گراند پاله» پاریس

بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران به اطلاع می‌رساند، چهارمین دوره دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش Révélations از روزهای یکم تا پنجم خرداد ماه 1398 (22 تا 26 می 2019) در «گراند پاله» Grand Palais در شهر پاریس در کشور فرانسه برگزار می‌شود.
این رویداد هنری بین‌المللی، بیش از 40 هزار بازدیدکننده و 450 هنرمند از 30 کشور جهان، از جمله؛ ایران، تایلند، کشورهای آفریقایی و ... را گردهم می‌آورد.
13 اثر ایرانی در این میعادگاه مهم فرهنگی در معرض دید علاقمندان گذاشته می‌شوند. برنامه‌ای پربار از کنفرانس‌ها، میزگردها، کارگاه‌های آموزشی، نمایش فیلم و ... در این رویداد هنری پیش‌بینی شده است.
چهارمین دوره دوسالانه مشاغل هنری و آفرینش Révélations در ادامه سفر هنری خود در این جهان؛ خلاقیت و کشف نفوذ صنایع دستی زیبا و متحیر از کشورهای مختلف و همچنین بسیاری از جنبه‌های دیگر صنایع دستی و بخش خلاقرا با تأثیر بر مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را در برنامه امسال خود قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار