برقراری یک ارتباط سالم و اثر بخش با ارباب رجوع، حس مثبت را به جامعه تسری می دهد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: در برخورد با ارباب رجوع بایستی رفتار محبت آمیزی داشته باشیم تا حس مثبت در آن ها ایجاد شود که بدون شک کلید برقراری یک ارتباط سالم و اثر بخش، ایجاد حس مثبت می باشد و این حس به تمام جامعه تسری پیدا خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برقراری یک ارتباط سالم و اثر بخش با ارباب رجوع، حس مثبت را به جامعه تسری می دهد

احمد ناصری در دیدار با کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و هماهنگی و پیگیری دفاتر معاونت ها و مدیریت اداره کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه اولین برخورد با ارباب رجوع بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: برخورد مناسب، شنیدن درخواست مراجعه کننده و دقت در آن و نیز ارائه راهکار برای حل مشکل سه مرحله ای هستند که برای ایجاد رضایتمندی در مراجعه کنندگان باید به آن ها توجه کرد.

او با تاکید بر تعامل بین بخشی در آموزش و پرورش گفت: در سایه هم افزایی درون و برون سازمانی موجب تحقق اهداف و سیاست های آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین تبیین عملکرد آموزش و پرورش را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی عنوان کرد و تصریح نمود: هر یک از برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش بازتاب های خاصی در جامعه دارد که بایستی مورد سنجش قرار گیرد تا میزان رضایت عمومی از اجرای آن ها مشخص گردد.

ناصری با تاکید بر تبیین سیاست های آموزش و پرورش در بحث سند تحول بنیادین، مدرسه محوری، مشارکت عمومی و عدالت آموزشی خاطر نشان ساخت: در تبیین اهداف آموزش و پرورش بایستی بگونه ای عمل کنیم تا افکار عمومی برداشت مثبتی از فعالیت های حوزه تعلیم و تربیت داشته باشند.

او امور هماهنگی و پیگیری دفاتر معاونت های اداره را نیز بعنوان یکی از اجزای حساس سیستم آموزش و پرورش بر شمرد و تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک سیستم خدمت رسان، ایجاد شده است تا نیازهای آموزشی و پرورشی مردم را رفع نماید .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش موفقیت عملکرد معاونت ها را در تنظیم به موقع و درست برنامه های دفتر عنوان نمود و اظهار داشت: مدیریت درست کارشناسان هماهنگی و پیگیری دفاتر معاونت ها در ارجاعات روزانه باعث خواهد شد، تا از تراکم مراجعه به دفتر مدیریت کاسته شود که در این صورت کارایی بالایی را شاهد خواهیم بود .

به گفته ناصری سازمان های غیر رسمی یا همان ارتباطات غیر رسمی که در جامعه با عنوان افکار عمومی از آن یاد می شود، اگر در راستای اهداف سازمان باشد، بسیار مفید هستند ولی در غیر اینصورت مانع رشد خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار