قدردانی معاون تربیت‌بدنی وزیر آموزش‌وپرورش از خلاقیت معلم کرمانی

تهران (پانا)‌ - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از یک معلم کرمانی برای اجرای طرحی مبتکارانه در زمینه کنترل چاقی دانش‌آموزان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی معاون تربیت‌بدنی وزیر آموزش‌وپرورش از خلاقیت معلم کرمانی

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، فهمیه محمدی، معلم درس تربیت‌بدنی استان کرمان موفق شده است تا با طرحی مبتکارانه و جالب با عنوان BMI رقابتی، دانش‌آموزان دوره متوسطه یک مدرسه در کرمان را در طول دوره تحصیلی سال جاری، با فعالیت‌های ورزشی و کنترل وزن، به شرایط ایده‌آل وزنی و تناسب فیزیکی برساند.

این خانم معلم خوش ذوق درس تربیت‌بدنی که در طرح خود از طرح‌هایی چون نرمش صبحگاهی، المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای و همچنین تغذیه سالم استفاده کرده، موفق شده با کمک خانواده‌های دانش‌آموزان دارای اضافه وزن، در پایان سال تحصیلی همه دانش‌آموزان مدرسه را به شرایط نرمال در شاخص توده بدنی برساند.

فهمیه محمدی با حضور در دفتر معاونت تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش مورد تمجید مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت و طرح موفق BMI رقابتی او، برای بررسی کارشناسی بیشتر و تسری در میان معلمان درس تربیت‌بدنی مورد بازبینی دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار