در گفت‌وگو با پانا

سیروس دین محمدی: لیگ هجدهم بدترین فصل فوتبالی استقلال بود؛ شنیده‌ام مربی جدید استقلال از اروپای شرقی می‌آید

(پانا) – مربی سابق استقلال تهران از عملکرد این تیم در لیگ برتر هجدهم انتقاد کرد و از مدیران استقلال درخواست کرد تا با استخدام سرمربی در شان این باشگاه، تلخی‌های این فصل را جبران کنند.

کد مطلب: ۹۱۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سیروس دین محمدی: لیگ هجدهم بدترین فصل فوتبالی استقلال بود؛ شنیده‌ام مربی جدید استقلال از اروپای شرقی می‌آید

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد استقلال تهران در لیگ برتر هجدهم و لیگ قهرمانان آسیا گفت: متأسفانه استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد. به نظرم استقلال وینفرد شفر بدترین فصل فوتبالی باشگاه استقلال را پشت سر گذاشت و جایی برای دفاع باقی نگذاشت. این تیم در سه جام نتوانست موفق شود و همین موضوع ناراحتی هواداران را رقم زد.

مربی سابق استقلال تهران در ادامه درباره فصل آینده لیگ برتر گفت: باید تلخی‌های لیگ امسال را فراموش کنیم و به موفقیت استقلال در فصل آینده فکر کنیم. مدیران این باشگاه باید از همین حالا به فکر سرمربی جدید باشند و مربی به این تیم بیاورند که در شان استقلال باشد. هواداران منتظر تیمی هستند که فصل بعد بتواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد و ناکامی‌های امسال لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را جبران کند.

هافبک دهه 70 استقلال ادامه داد: از قول برخی از مسئولان شنیده‌ام که استقلال به دنبال مربی خارجی از اروپای شرقی است، امیدوارم هر اتفاقی قرار است برای این تیم رقم بخورد خیلی زود رخ بدهد تا بیشتر از این به استقلال ضربه وارد نشود. امیدوارم فردی هدایت استقلال را بر عهده بگیرد که این تیم را به روزهای خوبش برساند و جام را برای میلیون‌ها هوادار استقلال به ارمغان بیاورد.

دین محمدی در پایان درباره دیدار امشب استقلال مقابل العین امارات در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی امروز یک بازی کاملا تشریفاتی برای هر دو تیم است، هر دو تیم نتوانستند از گروه C لیگ قهرمانان صعود کنند و انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارند. البته به نظرم استقلال نباید به این موضوع توجه کند و حداقل برای اعتبار خودش در آسیا تلاش کند تا بتواند مقایل العین امارات نتیجه خوبی بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار