دادگاه عالی ورزش محکومیت استقلال را تایید کرد؛ کار سخت مدیران استقلال برای فرار از محرومیت

تهران (پانا) - رای نهایی دادگاه عالی ورزش در پرونده پروپئیچ صادر شد  و این بازیکن کروات  مبلغی گزاف  بابت دستمزد عقب افتاده دریافت خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دادگاه عالی ورزش محکومیت استقلال را تایید کرد؛ کار سخت مدیران استقلال برای فرار از محرومیت

به گزارش ورزش سه، حکم دادگاه عالی ورزش که قبلا صادر شده بود حالا در وب سایت دادگاه عالی ورزش بارگذاری شده است.

باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم با پروپئیچ قراردادی به مبلغ 310 هزار دلار برای یک فصل امضا کرده بود و این بازیکن در پایان فصل در فهرست مازاد قرار گرفت که این مساله باعث شکایت او به فیفا شد. در نتیجه این شکایت غیر حقوق باقی مانده (110 هزار دلار) پروپئیچ 255 هزار دلار هم غرامت دریافت می کند.

بنابراین در مجموع استقلال باید 364 هزار دلار به بازیکنی بدهد که در فصل بعد و بعد از جدایی از استقلال قراردادی به مبلغ 50 هزار یورو با یک باشگاه آلبانیایی امضا کرده است.

رای اولیه پرونده پروپیچ در فوریه 2017 صادر شده و دادگاه عالی ورزش در تجدید نظر آن را تایید کرده است. این قرارداد در دوران بهرام افشارزاده امضا شده و به این سرانجام رسیده است در حالی که بنابر ادعای افراد مطلع پرو با 30 هزار دلار حاضر به فسخ قرارداد بوده است.

قبلا این اتفاق با جزییات کاملا مشابه در باشگاه استقلال در دوره مدیریت علی فتح الله زاده و در پرونده گوران لاوره تکرار شده است. مواردی از این دست در باشگاه پرسپولیس رخ داده است که مهمترین آن پرونده معروف مانوئل ژوزه است که با غرامت چند میلیاردی به اتمام رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار